Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Kevätkokous – Vårmötet 30.4.2022 klo 17

30.4.2022, klo 17:00 - klo 18:30

Yhdistyksemme kevätkokous on vappuaattona 30.4.2022 klo 17. Kokous on hybridi: voit osallistua verkossa Meet – pgh-drfd-vxb (google.com) tai tulemalla paikalle Teknisen viraston Halme-kabinettiin (os. Kirkkopuistikko 26,  Vaasa. Sisäänkäynti pihan puolelta. Jos alaovi on lukossa, paina nappia ”Saunakamari” tai soita Juha Tuomikoski 050 3577 859.

Kokouksen esityslista :

1. Avaus
  2. Laillisuus ja päätösvaltaisuus
  3. Esityslistan hyväksyminen
  4. Tilinpäätös 2021
  5. Toimintakertomus 2021
  6. Toiminnantarkastuskertomus 2021. Tilinpäätöksen vahvistaminen ja vastuuvapauden myöntäminen hallitukselle ja muille tilivelvollisille.
  7. Edustajien valitseminen Vaasan vaalipiirin vihreiden kevätkokoukseen to 5.5.2022 klo 19. Kokous on Seinäjoella, Kauppakatu 7 as 8. Voit osallistua myös verkossa.
  8. Edustajien valitseminen Vihreän liiton puoluekokoukseen 21.5. – 26.5.2022. Kokous on Joensuu-areenalla Joensuussa. Se alkaa lauantaina 21.5. klo 10 ja päättyy viimeistään sunnuntaina 22.5. klo 15. Rannikko-Pohjanmaan vihreät ry:llä on oikeus asettaa kaksi äänivaltaista edustajaa, ja lisäksi näille tarvitaan varajäsenet. Yhdistys maksaa valitsemiensa edustajien matkat ja majoitukset. Puoluekokouksessa hyväksytään vihreiden poliittinen tavoiteohjelma vuosille 2023-2027.
  9. Muut asiat
  10. Päättäminen

SVENSKA

De gröna I Kustösterbotten rf håller vårmötet 30.4.2022 kl 17. Du kan delta i mötet online https://meet.google.com/pgh-drfd-vxb eller i Halme-kabinetten, Tekniska verket Kyrkoesplanaden 26 Vasa. Ingång från gården. Tryck på knappen ”Saunakamari” eller ring Juha Tuomikoski 050 3577 859.

Mötesagendan :

1. Öppnande av mötet
  2. Laglighet och beslutförhet
  3. Godkännande av mötesagendan
  4. Bokslut 2021
  5. Årsberättelse 2021
  6. Verksamhetsgranskarnas utlåtande för föregående räkenskapsperiod 2021.Fastställande av bokslutet och beviljande av ansvarsfrihet till styrelsen och andra ansvarsskyldiga.
  7. Val av representanter till vårmötet av de Gröna i Vasa valkrets rfto 5.5.2022 kl 19. Mötet är I Seinäjoki Kauppakatu 7 as 8. Du kan också delta online.
  8. Val av representanter till partimötet av Gröna förbundet 21.5. – 26.5.2022. Mötet är i Joensuu-areena i Joensuu. Det börjar lö 21.5. kl 10 och avslutar sist sö 22.5. kl 15. De gröna I Kustösterbötten har rätt att ställa två auktoriserade representanter samt deras suppleanter. Föreningen betalar representanternas resor och inkvartering. Partimötet godkänner partiets politiska program för valperioden 2023-2027.
  9. Övriga ärenden
  10. 10.Avslutning av mötet