Kuntavaalit 2017 lähestyvät. Vaalipäivä on sunnuntai 9.4.2017 ja ennakkoäänestys kotimaassa toimitetaan 29.3. – 4.4.2017. Ehdokashakemukset jätämme 28.2.2017.

Helmikuu on meille tärkeää valmistautumisen aikaa. Vaalivoittoa ei tehdä muutamalla vahvalla ehdokkaalla, vaan yhdessä isolla Vihreällä kuntavaalitiimillä ja pitkällä ehdokaslistalla. Jokainen ääni on tärkeä. Kuntavaaleissa ratkaisevat äänet kerätään pienistä puroista, vihreästi ajattelevien kuntalaisten verkostoista.

Tule mukaan kuntavaalitiimiimme tukemaan vihreitä arvoja Vaasanseudulla. Jokainen ehdokas jokaisessa kunnassa on meille tärkeä, muutamakin ääni voi ratkaista valtuustopaikan. Voit olla mukana listallamme omien voimavarojesi mukaan, joko tukiehdokkaana nimelläsi ja kuvallasi tai sitten aktiivisesti kampanjaa tehden. Tervetulleita mukaan tiimiin ovat myös talkoolaisina kampanjaa tukevat.

Tule ottamaan paikkasi kuntavaalitiimissä, tulemalla tapahtumaamme tai ottamalla yhteyttä allekirjoittaneisiin. Tapahtumistamme saat tiedon Vaasanseudun vihreät – facebook-sivulta.

Tervetuloa mukaan!

Vaasanseudun Vihreät Vasanejdens Gröna